Servicii cover image

Plan de tratament

Conținut

 

    Evoluția este o etapă firească ce și-a pus amprenta asupra celor mai importante domenii de activitate ale lumii, iar acestea ne influențează, direct sau indirect, viață cotidiană. Astfel, acest proces a avut loc și în cadrul consultațiilor stomatologice, schimbând, în beneficiul pacientului, modul de desfășurare al acestora, dar și intervențiile dentare în sine. În consecință, tot mai multe clinici din România au decis să folosească o abordare diferită când vine vorba de etapizarea și soluționarea tuturor problemelor stomatologice ale unui nou pacient.

 

    Medicul Nutu Toader explică în următorul videoclip necesitatea planului de tratament și etapele acestuia:

 

Care sunt pașii urmați de un nou pacient în cadrul Neoclinique?

    Axată pe valori fundamentale precum profesionalism, dedicare și grijă față de confortul pacienților, echipa Neoclinique a dezvoltat un traseu standard pe care orice pacient nou trebuie să îl parcurgă înainte de începerea tratamentului efectiv. Acesta are rolul de a identifica toate problemele dentare ale pacientului, de a elabora un plan complet prin care afecțiunile pot fi soluționate eficient, dar și de a găsi o schemă financiară etapizată în funcție de care clienții să vizualizeze în ansamblu toate costurile. 

 

Ce implică elaborarea planului de tratament?

    Pentru pacient, planul de tratament implică două vizite în clinică, etapă în cadrul căreia i se realizează un profil digital cu datele tehnice necesare soluționării tuturor problemelor sale dentare. 

   Pentru echipa medicală, elaborarea unui plan de tratament implică minim patru ore de lucru, individual și în echipă, căutând soluțiile optime pentru a îl ajuta pe pacient să obțină zâmbetul dorit!

 

Ce înseamnă pentru pacient prima vizită în clinică?

   În prima vizită, cunoaștem pacientul, aflăm cum își dorește să arate zâmbetul său, discutăm informațiile relevante ale istoricului medical pe care îl are, dar și efectuăm următoarele investigații:

  • Consultația clinică intraorală;

  • Investigații radiologice;

  • Fotografii dentare;

  • Amprenta digitală a danturii pacientului;

         Toate aceste date sunt imperios necesare în momentul elaborării planului de tratament, întrucât trebuie să fie personalizat, adaptat nevoilor și dorințelor pacientului, dar și complet. Totodată, datele colectate în timpul consultației inițiale, dar și soluțiile recomandate de echipa medicală sunt transpuse sub forma unei prezentări pe care pacientul o va primi la a doua vizită în clinică. Astfel, comunicarea dintre medic și pacient este facilitată de utilizarea elementelor vizuale, informațiile ajutându-l pe client să conștientizeze situația reală a sănătății sale dentare.

        Ulterior, o echipă interdisciplinară se va întâlni într-o ședință în cadrul căreia vor fi discutate toate aspectele ce intervin în soluționarea cazului respectiv.

 

     Cine face parte din echipa medicală și ce rol are aceasta?

      Fiecare caz în parte este unic și poate implica manopere din unul sau mai multe domenii ale stomatologiei. Astfel, pentru a ne asigura că orice pacient are parte de un tratament corect și complet, cazul său este discutat și soluționat de o echipă medicală cu pregătire în toate specializările necesare.    

      Echipa este formată din: medicul de caz (treatment architect), tehnicianul dentar și, în funcție de situația medicală a pacientului, medicii specialiști (implantolog, chirurg, parodontolog, endodont, ortodont).

     Această echipă va comunica pe toată durata planului de tratament și va lua decizii sub atenta supraveghere a responsabilului cazului. Acest mod de organizare eficientizează procesul implementării planului de tratament și îi asigură pacientului confort și siguranța că rezultatele vor fi conforme cu dorințele sale inițiale. 

     Totodată, informațiile colectate în cadrul consultației inițiale sunt urcate într-o platformă digitală de tip cloud. Astfel, întreaga echipă medicală are acces la datele pacientului, fără a mai fi necesară prezența sa în clinică de fiecare dată când un membru al echipei lucrează la elaborarea planului de tratament.

 

Ce se întâmplă la cea de-a doua vizită a pacientului în clinică?

     Pacientul se va întâlni cu medicul responsabil de cazul său, dar și cu un consultant (KPG) ce îi va fi aproape pe tot parcursul tratamentului, oferindu-i în permanență consiliere în ceea ce privește serviciile medicale și soluțiile financiare adaptate nevoilor sale.

     În urma acestei întâlniri, pacientul va avea toate informațiile necesare pentru a lua decizia potrivită în legătură cu planul său de tratament dezvoltat în cadrul Neoclinique. Astfel, până la finalul ședinței, acesta va primi: planul medical explicat în detaliu, etapizat, costul întregului plan de tratament, dar și soluțiile financiare disponibile, dar și numărul aproximativ de vizite pe care va trebui să le facă în clinică.

    Mai presus de orice, un pacient Neoclinique va ști de la început cum va arăta dantura sa la finalul tratamentului, întrucât aparatura și tehnicile moderne pe care le folosim ne permit să facem o simulare a planului de tratament, înainte de a demara intervențiile stomatologice.

Cât durează cele două vizite ale pacientului în clinică?

    Fiecare vizită are durata de aproximativ o oră. Concomitent, echipa medicală desemnată a cazului lucrează cel puțin două ore la colectarea datelor, organizarea acestora, planificarea cazului și prezentarea planului de tratament.

Digital Smile Design - instrumentul prin care ne asigurăm că obții mereu rezultatele dorite!

    Digital Smile Design (DSD) reprezintă unul dintre instrumentele folosite de specialiștii noștri pentru a ii oferi fiecărui pacient în parte posibilitatea de a vedea cum va arăta zâmbetul său după soluționarea tuturor problemelor dentare. Tehnologia DSD este folosită în cadrul celei de-a doua vizite a unui pacient la Neoclinique și face posibilă remodelarea în timp real a zâmbetului său, astfel, oferindu-i acestuia o simulare prin care poate vedea schimbările ce vor apărea în cazul în care alege să urmeze planul de tratament propus.

    Totodată, pentru a spori rata de precizie a intervențiilor medicale efectuate în cadrul Neoclinique, realizăm un profil digital al pacientului. Acesta ne oferă posibilitatea de a analiza în profunzime fiecare caz și de a găși rezolvările potrivite pentru problemele dentare ale clienților.

Astfel, pașii urmați în crearea pacientului digital sunt:

1. Discuția cu medicul specialist în cadrul căreia pacientul își exprimă nemulțumirile în legătură cu dantura sa, atât din punct de vedere estetic, dar luând în considerare și componenta funcțională a acesteia.

2. Evaluarea fizică a fiecărui dinte în parte.

3. Tomografie computerizată dentară 3D (CT).

4. Poze intraorale.

5.  Poze extraorale, tip portret, pentru analizarea fizionomiei pacientului.

6. Realizarea unui videoclip de maxim 1 minut cu menirea de a surprinde zâmbetul natural al pacientului.

7. Scanarea digitală a arcadelor dentare, element ce face posibilă manipularea digitală 3D a arcadelor dentare, înlocuind clasica amprentă luată prin mulaj şi turnată în ghips.

8. Corelarea tuturor informațiilor obținute în urma analizei și introducerea lor într-un sistem special ce permite obținerea unei clone digitale a pacientului

Costurile transparente, tratamentul corect din punct de vedere medical, dar și echipa noastră ce deține competențe stomatologice la cele mai înalte standarde ne fac să credem cu tărie că îți putem oferi zâmbetul la care ai visat mereu.

Programeaza-te rapid

Te vom contacta in cel mai scurt timp posibil.